63. PROBLEM IN REŠITEV: KAKO SE ZNEBIMO ISKANJA KLJUČEV?

Ste že naveličani iskanja ključev, ko jih zares potrebujete? Ta članek razkriva, kako enostavno rešiti ta vsakodnevni problem z uporabo posebne omarice, imenovane KeyWatcher. Odkrijte, zakaj je KeyWatcher tako učinkovit in zakaj je praktično neuničljiv, ter kako vam lahko olajša življenje tako v domačem kot poslovnem okolju.

V številnih organizacijah ključe prostorov, službenih vozil in druge opažamo na pultih ali razobešene na kljukicah v bolj ali manj varnih omaricah. Še več

ključev pa imajo zaposleni stalno pri sebi in po predalih ter včasih še sami ne vedo, da in kje jih imajo. Vse to nekako deluje, dokler se ne zgodi nekaj

nepričakovanega.  

 

To so lahko doma pozabljeni ključi, zaradi česar ne moremo v pisarno ali drug prostor. Nepričakovana odsotnost zaposlenega, ki ima ključ za dostop,

katerega nujno potrebujemo. Ali iskanje pomembnega ključa, ki ga morda uporabljamo redko, zato niti ne vemo, pri kom se nahaja. V najboljšem primeru

je posledica slaba volja vpletenih, v najslabšem pa lahko nastane tudi nepotrebna škoda.  

 

Vsemu temu, predvsem pa iskanju ključev, kadar jih zares potrebujemo, se lahko izognemo, če imamo urejeno in varno shranjene v omarici, kakršna

je KeyWatcher.  

 

Čeprav smo o tem že govorili, naj vseeno še enkrat spomnimo, kako takšna omarica deluje:

  • zaposleni ključev ne nosijo domov in nimajo po predalih, temveč so ves čas shranjeni v organizaciji in na določenem mestu, zato so dostopni tudi v času njihove odsotnosti;
  • ključi so na posebnih varnostnih obeskih in zaklenjeni v varovani omarici, kjer vsak nasilen poskus dostopa sproži alarm;
  • do ključev dostopamo z identifikacijskimi karticami ali štirimestno osebno številčno kodo (PIN);
  • omarico lahko odprejo samo osebe, ki imajo v določenem času dostop do določenega ključa ali več ključev;
  • ključi so v omarici razvrščeni naključno in brez vidnih oznak, zato jih ni mogoče prepoznati, kar je dodaten element varnosti;
  • če ključa ni v omarici, se na prikazovalniku izpiše, kdo ga je vzel;
  • za vsak ključ lahko pregledamo zgodovino podatkov, kdo in kdaj ga je vzel in/ali vrnil;
  • če ključ v omarico ni vrnjen ob določenem času, to lahko sproži različne načine alarma, kot je recimo pošiljanje elektronskega ali SMS sporočila. 

 

Ker je pri nas nameščenih že nekaj sto takšnih omaric, opažamo, da jih kupci uporabljajo za različne potrebe. Za shranjevanje ključev pisarn in drugih

prostorov, ki so v uporabi vsakodnevno. Za shranjevanje rezervnih ključev ali ključev posebnih prostorov, ki se uporabljajo redko. Za shranjevanje

pomembnejših ključev izven rednega delovnega časa. Za ključe službenih vozil in podobno, odvisno od potreb posameznega okolja.  

 

Izkušnje prav tako kažejo, da so omarice KeyWatcher robustne pred okvarami, preproste za uporabo in praktično neuničljive, saj tudi po desetih letih

izgledajo skoraj kot nove. Zato so koristna naložba za najmanj eno do dve desetletji.  

Rešitev je primerna za organizacije vseh dejavnosti in velikosti, saj omogočajo varno shranjevanje od nekaj, do nekaj sto ali celo tisoč ključev. Ker je

zasnova sistema omaric modularna, jih lahko postopno dograjujemo v skladu s svojimi potrebami ali nameščamo na različne lokacije ter nadzorujemo

in upravljamo iz enega mesta.  

 

Če se želite znebiti iskanja in potrebujete varno shranjevanje ključev, nas pokličite na številko 01 292 79 00 ali nam pišite na naslov trzenje@akoda.si.  

Po želji pa si delovanje takšne omarice lahko ogledate v našem podjetju.

Pošljite povpraševanje