Kadar ključe in druga pomembnejša delovna sredstva dodelimo posamezniku, načeloma vemo, pri kom se nahajajo in kdo je zanje odgovoren. Vendar
imamo v vsakem delovnem in poslovnem okolju tudi pripomočke, ki jih uporablja več zaposlenih in moramo prav tako poskrbeti za njihovo nadzorovano
uporabo in varnost. Kako lahko to uredimo?
Poleg mehanskih ključev za prostore in vozila so takšna delovna sredstva tudi identifikacijske in plačilne kartice, prenosni računalniki in telefoni, prenosni
terminali, radijske zveze, službeno orožje, dokumenti in podobno. Ker jih uporablja več sodelavcev, so za njihovo shranjevanje in razdeljevanje običajno
odgovorni skrbniki ali celo nihče, in so na razpolago kar brez posebnega nadzora.
Če želimo zagotoviti njihovo omejeno dostopnost, sledljivost in varnost, ki niso odvisni od skrbnika in vodenja evidenc, jih moramo shranjevati na premišljen
način. To lahko dokaj preprosto in učinkovito dosežemo s pomočjo sistema SmartKey Locker proizvajalca Morse Watchmans.
Omenjeni proizvajalec je pri nas že več kot dvajset let poznan po omaricah za shranjevanje mehanskih ključev KeyWatcher. Manj znano pa je, da imajo omarice
poleg možnosti hranjenja ključev na razpolago tudi različne shranjevalne module za kartice, prenosnike, orožje, telefone in druge podobne predmete.
Hramba in dostop do takšnih delovnih sredstev sta podobni kot pri ključih:
Tako vedno vemo, kdo in kdaj je delovno sredstvo vzel ter je zanj odgovoren in kdaj je bilo vrnjeno na shranjevalno mesto. Ker gre pri opisani rešitvi za omejitev
in nadzor dostopa, nam programska oprema sistema omogoča tudi različne druge običajne uporabnosti pristopne kontrole, kot so:
Podobno, kot pri shranjevanju ključev, lahko tudi za delovna sredstva uporabljamo več omaric s shranjevalnimi moduli in na različnih lokacijah, ki jih upravljamo
s pomočjo programske opreme iz enega mesta.
Če vas o obravnavani temi zanima predstavitvena brošura ali več informacij, nam pišite na naslov trzenje@akoda.si ali nas pokličite na številko 01 292 79 00.